Welkom op mijn website!

In het jaar 1990 werd ik geboren. Ik werd het zusje van mijn broer en na mij volgden er nog zeven andere kinderen. Mijn ouders voedden mij op volgens christelijk normen en waarden. Ze zorgden voor mij in liefde. Ze hebben me altijd op God gewezen, niet alleen door woorden, ze leefden mij hun geloof ook voor.

Ik ben altijd veel met het geloof in God bezig geweest. Maar door nare ervaringen in mijn jeugd en door verkeerde keuzes die ik maakte, zijn de gevolgen niet onopgemerkt gebleven. Het zijn moeilijke jaren geweest, maar die nood bracht me bij Jezus. Hij redde mij en gaf me een nieuw leven. Ik kwam tot geloof in God.

Door de diepte heen heb ik veel mogen leren en is mijn karakter gevormd, maar God is nog steeds niet klaar met mij. Ik zie ernaar uit om steeds meer gevormd te worden naar het beeld van Jezus. Misschien is daar pijn voor nodig, maar ik ken nu het doel van verdriet. Op deze manier ontvouwt God Zijn plan voor mijn leven.

Dat God inderdaad iets van Zijn plan laat zien door lijden heen, heb ik in het afgelopen jaar heel duidelijk mogen ervaren.

In het jaar 2015 werd ik een slachtoffer van een ernstig misdrijf. Mijn leven stond op z’n kop. Ik moest mijn huis uit, verhuisde in korte tijd 5 keer en daarnaast stond vanaf die tijd mijn leven in het teken van overleven. Maar door Gods grote genade heb ik God nóg beter leren kennen en veel lessen geleerd over een leven met God. Het was een tijd waarin God heb mogen leren kennen als het antwoord op mijn vragen en als mijn werkelijke nood(zakelijkheid).

Het is een groot verlangen van mij om mensen aan te sporen en te bemoedigen. Soms denk ik dat ik weinig te vertellen heb, omdat ik nog jong ben. Maar aan de andere kant weet ik dat God mij in verdriet veel van Zichzelf en Zijn verlangens heeft laten zien. Het zijn lessen die waardevol voor mij waren, maar die wellicht ook voor andere mensen waardevol zijn.   

16 thoughts on “Over Arjanne”

  1. Hey Arjanne,

    Leuk om is een andere Burger te treffen die ook christen is 😉 Goed bezig met deze blog, mensen bemoedigen en aanzetten tot nadenken!

    Bless, Mel

    1. Hoi Mel! Leuk! Een Burger op mijn blog! Wat een eer! Leuk!
      Dankje voor je aanmoediging! Dankjewel!

      Zegen ook voor jou! Groetjes Arjanne

  2. Hoi Arjanne,

    Via Twitter kwam ik op je site terecht en ik zag het filmpje van je getuigenis bij Family7.
    Wat heftig wat je hebt meegemaakt zeg! Maar wat mooi, fijn en heel bijzonder om te zien en horen hoe jij je vertrouwen op God stelt en Zijn liefde mag voelen en uitdelen.
    Ik denk dat ik namens heel veel mensen spreek dat we op deze manier heel goed kunnen zien hoe groot God is en waartoe Hij in staat is! Wat een bemoediging!

    Wat ik een mooie erg Bijbeltekst vind en ik je wil meegeven: Psalm 32:8
    ‘Ik zal u onderwijzen, en u leren van den weg, dien gij gaan zult; Ik zal raad geven, Mijn oog zal op u zijn.’

    Ik wens je Gods zegen toe met alles wat je gaat doen,
    Corine

    1. Hoi Corine, Leuk zeg dat je een kijkje hebt genomen op mijn website. Bedankt voor je berichtje, mooi om te horen en ook een mooie bijbeltekst.
      Die woorden zijn altijd welkom, vooral ook nu! Dankjewel.

      Ik wens jou ook veel zegen toe en ik hoop dat we van elkaar kunnen leren!

      Groetjes Arjanne

  3. Lieve Arjanne,

    Het maakt inderdaad totaal niets uit op de boodschapper nu oud of jong is, arm of rijk, blank of zwart, wat van belang is dat hij of zij de boodschap trouw over brengt. In ons geval vanuit liefde voor degene die via ons zijn boodschap van liefde en redding en uitnodiging tot verlossing en innerlijke transformatie stuurt naar een wereld in nood.

    Erwin

    1. Dankjewel Erwin voor je bemoediging en aanmoediging! Volgens mij ben jij dezelfde man als op Facebook! Dankjewel voor je berichtjes, ze doen me goed! Zegen en laat je kracht zijn in de Heer!

  4. Dag Arjanne,

    Je zegt hierboven dat je nog jong bent en veel moet leren. maar er is geen betere manier om iets te leren dan om aan anderen iets te onderwijzen. Dat doe je goed: leuke site.

    Groet,
    Jaap

    1. Hoi Jaap! Dankjewel voor je woorden en compliment! Dat doet me oprecht goed!
      Toevallig van de week nog op jouw blog geweest! Mooie site! Zal er vaker komen kijken!

      Groetjes en zegen voor jou!

  5. Nav je reactie op Wim.

    Spiritueel en christenzijn gaat goed samen. Sterker nog: kan niet los staan van elkaar. Rigide denken dat boeddhisme of hindoeïsme niet goed zijn, dat is eng. In de meest letterlijke zin van het woord (nauw).

    1. Dankjewel voor je reactie. Ik begrijp wat je bedoelt. Zelf denk ik hierover anders. Komen invloeden van het boeddhisme en hindoeisme niet uit een andere geest, dan de Geest van Jezus?

  6. Dag Arjanne, leuk dat ik je via Youtube ben tegengekomen. Ik zocht naar christelijke liederen. Mooi zoals je de mensen bemoedigt met de boodschap die jij op jouw wijze brengt. Dat doe ik met mijn boek Het Stille Later en met mijn gedichten, waaronder ook gedichten over het geloof.
    Neem eens een kijkje op mijn site, die voor iedereen geopend staat. Vandaag ontving ik via een besloten bericht dat een vrouw mijn boek nu voor de 7e keer gelezen had. Het boek geeft haar telkens rust en kracht om de broer die ze zo mist. Wil je van mij gedichten over God en Jezus ontvangen, zend me dan even een mailtje. Groeten, Wim Niesten.

    1. Hoi Wim!

      Dankjewel voor je berichtje. Leuk dat je op mijn website terecht bent gekomen en ook iets van je laat horen. Ik heb ook even op jouw website bekeken. Veel positieve reacties op je boek zie ik! Mooi hoor!

      Ik ben wel benieuwd wie je bent. Ben je Christen? Je schrijft namelijk over God en Jezus. Tegelijk zie ik op je profiel op hyves dat je geïnteresseerd bent in paranormale, spirituele en dergelijke zaken?

      Kben benieuwd!
      Groetjes Arjanne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *